Приватне акціонерне товариство «КУЛИКІВСЬКЕ МОЛОКО» запрошує для участі у конкурсі з вибору постачальника
обладнання, матеріалів та виконання робіт по монтажу для реалізації проєкту «Встановлення сонячної електростанції на 55 кВт/год для забезпечення роботи адміністративних та складських приміщень виробничого підприємства альтернативною електроенергією».
Зустрічайте на прилавках магазинів новий напівтвердий сир зі смаком пряженого молока - "Традиції Сіверщини"!
Запустили ще один вид вершкового масла - "Бутербродне"!
ПрАТ "Куликівське молоко" не стоїть на місці! Ми постійно розвиваємо наш сирний напрямок бізнесу!
ПрАТ «Куликівське молоко» підписало багатосторонній Меморандум про співпрацю з ГС «Інноваційне фермерство та кооперація», Корюківською ОТГ та місцевими ОТГ. Метою цього документу є об’єднання зусиль для підвищення прибутковості та якості молочного виробництва регіону і створення доданої вартості для малих сімейних ферм району.
ПрАТ "Куликівське молоко" запустило виробництво натурального питного білого йогурту!
Читайте про діяльність ПрАТ "Куликівське молоко" в новій статті від "Деснянська правда".
Продукції ПрАТ «Куликівське молоко» віддають перевагу чимало споживачів. І це не дивно, адже вона смачна, 100% натуральна, має відмінну якість, що перевірена роками.
Про роботу цього відомого, і не тільки на теренах Чернігівщини, підприємства, розмова з головою наглядової ради Анатолієм Дідуром.
– Анатолію, молокозаводів в Україні чимало, та й на Чернігівщині є кілька. Але ПрАТ «Куликівське молоко» посідає одну з лідируючих позицій у галузі. В чому особливість підприємства?
– Я вважаю, що нашою основною перевагою є вміння оперативно реагувати на ринкову кон’юнктуру. Це стосується як асортименту продукції, так і напрямків, в яких ми розвиваємось. Також це вміння вибудовувати взаємовигідні стосунки з нашими партнерами. Ми не живемо одним днем, а намагаємось вибудовувати стосунки на роки. Мені здається, що в нас це виходить.
– Як вдається бути конкурентоспроможними на ринку молочної продукції? Адже на полицях магазинів – не тільки багато вітчизняної продукції, а й молочного імпорту, і його стає все більше…
– Так, імпорт молочних продуктів до України дійсно з кожним кварталом зростає. Особливо це стосується імпорту з країн – членів ЄС. На жаль, вітчизняним виробникам доводиться конкурувати не стільки з підприємцями з Європейського Союзу, скільки з інституціями ЄС в цілому та урядами країн-членів, зокрема. Підтримка аграрного сектору економіки там не співставна з тими обсягами, що ми маємо в Україні. Тому їхні молокозаводи мають змогу закуповувати молочну сировину за нижчими цінами, залучати фінансування під нижчі відсотки, що, врешті, й впливає на конкурентоспроможність на зовнішніх ринках.
– Ваша продукція – дуже смачна та якісна. Говорю це з власного досвіду, адже неодноразово її куштувала. Які складові цієї якості?
– Дуже приємно це чути. Ми дійсно намагаємося ставати краще щодня.
Щодо складових якості... В першу чергу, це – якісна сировина. Нам пощастило з нашими партнерами, які нас нею забезпечують. Вибудовуючи взаємовигідні стосунки на багато років вперед, ми бачимо з їхнього боку бажання покращувати якість своєї сировини, це дає нам змогу робити якісну продукцію. По-друге, це традиції, напрацьовані десятиліттями. Наприклад, наша завідуюча виробництвом Олена Миколаївна Книр працює на підприємстві вже понад 11 років, і за цей час довела до досконалості виробничі процеси. І, звісно, це команда. Я вважаю, що мені, як керівнику підприємства, пощастило мати таку професійну команду, яка працює зі 100% самовіддачею. Ми маємо потужний кістяк спеціалістів, які разом із нами вже не один рік.
– Експерти кажуть, що в Україні існує дефіцит молочної сировини, особливо взимку. Проєкт зі створення сімейних ферм, що ваше підприємство планує запустити, є одним із напрямків подолання цього дефіциту?
– Я на це розраховую. Вважаю, що ефективна співпраця формується тоді, коли ти розумієш, із ким працюєш (як із сільгосппідприємствами, наприклад) і коли робота будується за принципом win-win (виграв-виграв). У роботі з населенням фактично відсутній перший елемент, адже люди приносять молоко на молокоприймальні пункти, де воно змішується з молоком від інших здавачів. У такому випадку ти не розумієш, із ким маєш справу і доволі складно контролювати якість. Ми розраховуємо, що створення молочних ферм виправить дану ситуацію.
– Яку продукцію виробляєте?
– Ми постійно розширюємо наш асортимент. Оновлюємо пакування, дизайн. Наразі пропонуємо нашим споживачам достатньо широкий асортимент продукції, починаючи від масла вершкового і закінчуючи сирами твердими і кисломолочними.
– Чи планується випуск якихось смачних новинок, якими побалуєте споживачів? Не розглядали можливість запустити лінійку молочної продукції спеціально для дітей?
– Поки ми записуємо дане інтерв’ю, на виробництві виготовляється новий для нас продукт – питний білий йогурт. Це – маленький ексклюзив для читачів «Деснянської правди».
Запуск лінійки молокопродуктів спеціально для дітей наразі не плануємо, адже вважаємо, що поки є куди розвиватись у межах класичних молочних продуктів.
Проте стояти на місці точно не будемо, тому зі стабільною періодичністю радуватимемо наших споживачів новинками.
– Як співпрацюєте з торговельними мережами? Чи не плануєте розбудовувати власну мережу?
– Наша продукція продається в усіх основних містах області. Це, насамперед, Чернігів, Ніжин, Прилуки. Також Бахмач, Борзна, Корюківка, Городня та інші міста і містечка. Возимо також за межі області – в Бровари, Київ, Конотоп.
Серед найпопулярніших в області торговельних мереж ми співпрацюємо з «Седамами» і нашими земляками з Куликівки – «Ковбасами від Фермера».
Розвиваємо також і власну мережу фірмових магазинів. У нас уже відкриті магазини в Куликівці та Березному. Маємо партнерські фірмові магазини в центрі Городні і на центральному ринку в Корюківці. Найближчим часом буде відкрито ще один магазин у Куликівському районі.
У планах на наступний рік також відкриття магазину в Чернігові.
– Чи є у вас програми лояльності, наприклад, для найкращих покупців?
– Звісно. Покупці, які купляють великі обсяги нашої продукції, мають спеціальні ціни на неї.
– Підприємство має зворотній зв’язок зі споживачами? Відчуваєте, що вони підтримують місцевого виробника і віддають перевагу вашій торговій марці?
– На всій нашій продукції є контакти для зворотного зв’язку.
Окрім цього, в нас є сайт, на якому розміщені контактні дані. Всі пропозиції, побажання, скарги потрапляють особисто до мене.
Також ми розвиваємо соціальні мережі, через них із нами теж зв’язуються наші споживачі і потенційні партнери.
Стосовно підтримки нашої торгової марки, я бачу, що в нас є свій споживач. Після того, як в нашому асортименті з’явилися молоко і питні йогурти в пляшках, коло споживачів збільшилось, і це гарний знак.
Для більшості споживачів основним критерієм є співвідношення ціни і якості. Мені приємно, коли за всіх рівних умов мешканці Чернігівської області купляють продукцію ПрАТ «Куликівське молоко», як місцевого виробника.
– 25 липня в Україні відзначається день працівників торгівлі України. З цієї нагоди в Чернігові щороку організовували Фестиваль молока, в якому ви також брали участь. Чи не плануєте організовувати щось подібне самі, наприклад, у себе в Куликівці?
– Самі ні, а ініціативи місцевої влади готові підтримувати. Ми щорічно беремо участь у святкуванні Дня незалежності в Куликівці, і якщо, місцева влада буде проводити ярмарки, фестивалі тощо, обов’язково братимемо в них участь.
Спілкувалася Алла ПРИМА
Ще одне поповнення в лінійці питних йогуртів під ТМ "Куликівка"!
Від сьогодні в продаж надійшов питний йогурт в м'якій упаковці зі смаком персику.